- bättre sent än aldrig?

Har varit helt kass på att uppdatera jag vet och jag ber återigen om
ursäkt men få helt enkelt skylla på att jag inte har något internet hemma
för så är det, och sen när jag väl får tag i en dator med internet så finns
det lite viktigare saker att göra än att skriva just här på bloggen känner
jag. Men jag lovar er att jag kommer att skärpa mig. Förlåt.

Vad har hänt sedan jag skrev sist?
Jo jag har tagit studenten, Viggo har blivit 4 månader gammal, jag har införskaffat
mig en onepiece bara för att dom är så mysiga och just nu så är jag hund och husvakt.
Kommer inte ihåg något mera specifikt som hänt sedan sist så jag hoppas att ni nöjer
er med det just nu. Det kommer att komma upp massvis med bilder från studenten
och på allt annat runtomkring så fort jag kommer upp till pappa där allt finns.

Är som sagt hus och hundvakt nu när Eva och familjen åker båt. Dom kommer hem
imorgon och jag kommer att ha så trevligt. Har Victoria och Daniel här just nu så väntar
på Anders, sen så får vi se vad som händer. Kommer ju säkerligen att hinna uppdatera
ett antal gånger innan jag ska hem, vilket blir vid typ 21-22 imorgon ;)

Jag är lycklig för första gången på länge! vet ni hur härligt det känns? Gaaah, det är ju
helt underbart!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0