- babysång.

Träffade ju Viggos gudmor idag.
Hennes mor skulle och tatuera sig så vi fick med lillebrorsan Anton
att fika med :) riktigt mysigt och efter mycket om och men så vart
bebisen lite roligare ;) Han till och med hjälpte mig att lägga ner honom
i vagnen :) Så gulligt!

Viggo fick jättefina kläder av Marie (Gudmoderns mamma)!
Tack så jättemycket! Det hade du verkligen inte behövt!

Sedab så tog vi oss en sväng på stan och jag köpte lite kläder till lillen,
ser det som en 2mänaderspresent eftersom att mammas stora kille blir
hela två månader imorgon!

Och på tal om imorgon så blir det babysång med Virre och hennes lilla
skrutt imorgon! Om jag inte fattade det hela jättefel vill säga :) Ska bli
riktigt trevligt enligt mig!

Skriver senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0