- byxbokning.

Idag är det tisdag och min och Viggos morgon började
med möte vid 10.15 och efter det så blev det en sväng
på stan där vi helt oväntat mötte mamma och Noah!
Haha, sedan så kom Noahs pappa och vi fikade en snabbis
innan lillkillen började gny och förklarade att han började
att bli hungrig. Så då var det bara att i en väldans fart
röra sig hemåt så man kunde fixa i ordning hans mat.
Det var bara tur att jag gick när jag gjorde för så fort vagnen
kördes in i hallen så började illvrålet! haha :)

Lillen ligger här mellan mig och sin pappa och är skapligt
belåten efter maten och lite mys. Nu hoppas jag bara på att
han ska somna lite så jag kan smita hem till mamma och hämta
laddaren till telefonen så att den inte dör.

Ska förresten ner på H&M och hämta mina bokade byxor sen,
om det inte får bli av imorgon istället. Beror lite på personalen har
bestämt, får springa ner och kolla helt enkelt.

Och på tal om imorgon så ska jag och lillkillen ner till skolan en
sväng och hälsa på innan vi ska till BVC :) Ska bli spännande!

Nej nu ska jag springa iväg.
Hörs senare :)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0