- den största kärleken.

♥Du är den finaste som jag någonsin sett
den underbaraste och mest fantastiska lilla människa som existerar
på denna jord! Du är mer än jag någonsin kunnat drömma om och
jag älskar dig mer än hela livet. Du är så liten och så helt perfekt.
Redan sedan jag fick reda på att du låg i magen så har jag älskat dig
så extremt mycket, och jag kommer aldrig aldrig någonsin att sluta.
Du är hela mitt liv, min framtid och mitt allt!

♥Lilla älskling, du får hela världen att verka perfekt och när du stirrar
på mig med dina fina små blå så blir jag helt varm i hela kroppen.
När du ligger där brevid mig och ler mot mig så kan jag inte låta bli
att hålla tårarna borta. Du är så fin, så helt galet fantastisk!
När vi ligger eller sitter och myser så är det som om jag vill krama dig
så hårt att du aldrig kommer därifrån, vill inte släppa eller lägga ner dig
i sängen när du sedan somnat. Skulle kunna sitta i flera timmar, dagar
och en hel evighet för det är så extremt mysigt.

♥Kan inte fatta att du är min, min lilla lilla skatt!
Du är så perfekt lilla hjärtat och mamma älskar dig mer än allt!
Så älskad från första stund, så galet älskad.
Önskar du kunde förstå hur mycket du betyder för mig, hur glad jag är
att du finns till! Du gör mig hel och lycklig.
Den lyckligaste människan på jorden!

♥Viggo Lindh♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅHH så fint skrivet, blev helt tårögd av att bara läsa det! :)

2011-03-27 @ 13:09:13
URL: http://emelieolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0