- duktig flicka.

Godmorgon.

Lillklutten har precis ätit, fått ny blöja och även fått näsdroppar
då han var lite täppt igårkväll, men det är redan mycket bättre.
Sömnen har väl inte varit den bästa under några dagar men ändå
är jag så pigg och gkad. Visserligen är jag väl sur också men kan
ändå inte låta bli att dra lite på mun ;) Haha.

Förövrigt så är jag hemma hos Kim och Ida, blev kvar här nämligen.
Dock var det lika bra då det har tendens till att bli sent när vi hittar
på något :P Lillkillen ligger här brevid mig i sängen och jag har fått
sno med mig Idas lilla dator in i rummet, skönt att ha något att göra
när man inte kan sova, dessutom fick jag med några brabra filmer på
datan (bara barnfilmer i princip :P). Sitter här och väntar på att Kim
ska vakna så vi kan ta en cigg så man vaknar till liv. Ida den stackaren
är redan uppe sen några timmar tillbaka och håller nu för fullt på att
jobba,hon är så duktig! (uppdate; märkte just att Ida inte jobbar :O haha).

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, finner inga ord för var eller hur
jag känner. Är det för bra för att vara sant? :D

Idag blir det bildbomber förresten! Lovar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0