- extrem bebis.

Jag måste skärpa mig med uppdateringen!
Men hemma hos mig har jag inget internet eller
någon dator så får ju passa på när man är hemma
hos mamma.

Igår var vi en sväng till vingåker och hämtade tvn
och passade då på att svänga förbi hos mormor och
sedan gå upp en sväng till moster och Fanny för att
umgås och ha allmänt mysigt! Roger var också där
så det var kul att träffa honom, det gör man ju inte
alltför ofta nu för tiden :) Sedan när vi kom tillbaka
till stan blev det tacobuffé och sedan så drog vi hem
till idag och Kim där det som vanligt var trevligt!
Madde och Melissa var också där, det var spännande
och lilltösen är ju så sjukt söt!

Förövrigt så har lillkillen vuxit något extremt!
Har inte med mig hans BVC-bok så kan tyvärr inte
skriva vad han väger och sådär. Vet ju iof men vill
vara exakt så jag inte luras ;) Han väger i alla fall ca
4,5 och är 54cm lång om jag inte minns helt fel :)

Vi är ju som sagt just nu hos mamma och ska tvätta lite
kläder som sedan ska med bort till lägenheten. Får väl
se vad som händer och sker idag, men vi kanske kan
flytta resten av sakerna som står i pappas källarförråd?
Då blir han glad, för det är mängder med saker :P

Nej nu ska jag umgås lite med mamma innan vi ska hem.
PUSS

(Det kommer mängder av bilder snart, måste bara hämta
pappas blåa "bildöverförare" sen så jävlar! Ska ju försöka
att hitta en kamera imorgon när vi drar till Norrköping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0