- händig fröken.

Sitter just nu hemma hos mamma.
Hon är på möte med pappa så jag och Viggo
passar Noah :) Just nu sover båda min skitungar :)
Så gulliga båda två!

I förmiddags så fick jag finbesök!
Det var min kära Lotta och lilla sessan Leah som kikade förbi!
Och jag kan ju villigt erkänna att jag har saknat dom som satan!
Det är verkligen mina två favorittjejer! Jag älskar dom högt båda
två!

Senare så ska det fixas lite med mamma och sen så blir det till
att umgås lite. Får även lite mer finbesök senare om allt går som
planerat :)

Under hela kvällen/natten igår så fick jag något spel! Jag började att
röja runt i lägenheten och sätta upp lampor, tavlor och en massa saker!
Haha, är ju bra att jag får sån där kick ibland :D

Idag måste jag städa hela klädkammaren, ser förjävligt ut där inne
på tal om absolut ingenting! haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0