- lycklig?

Är återigen hemma hos mamma.
Jag har inte förmått mig att köpa hem tvättmedel än
så snor mammas tvättstuga, blir smidigare så.
Måste tvätta en hel del då lillens kläder går åt som smör!

Under dagen ska jag och Viggo passa Alvin en stund medans
hans mamma åker och fixar lite grejer :) Ska bli riktigt mysigt,
lilla Albert! Senare ska vi hem till Ida och Kim och umgås lite
och imorgon blir det tvätta och stan med Ida :) Myspys!

Sitter här och funderar över vad som egentligen har hänt med
min spotifylista eller alla låtar på mp3n, det är bara en massa
låtar jag inte annars brukar lyssna på! Jag tror jag är extremt
lycklig! :D haha.

Nej nu ska jag kolla lite kläder och sedan så kanske det kommer
en kort uppdate innan jag ska iväg från mamma.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0