- nytt till lillen.


Detta fick lillkillen av Marie :)
Så sött, och jag älskar ju verkligen färg!
Tack så jättemycket!!


Dessa fick han av Kim och Ida :)
Såååå söta!


Och av mig fick han; Nr.2 nappar till nappflaskan och en napphållare.


En grön och en blå body (i storlek 62!) och en grod-snutte!


Ett set med en body, ett par byxor och en mössa (även det storlek 62)
sedan fick han även tre på strumpor!

Så nu är mammas kille verkligen stor! Kläderna är litelite stora men
sitter nästan bättre än storlek 56! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan Evelina! Först måst jag bara säga att din blogg är riktigt bra och jag kikar in här varje dag. :)

Fortsätt med det du gör och ta hand om Viggo.

/Elin

2011-03-29 @ 14:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0