- på smällen.

Kyckling, pommes och beasås blev det till middag minsann,
ni kan ju gissa på att det var skapligt gott och jag blev mätt
så in i helsike. Mums.

Efter maten så blev det till att sitta en stund i soffan för att
smälta maten och sedan efter det så blev det underbart nog
"A walk to remember"! Jag älskar den filmen och jag gråter
lika mycker varje gång, jösses vad härlig den är alltså och
så galet bra! Det finns 3 filmer som ligger på plats nummer
ett och det är "Titanic", "Dirty Dancing" och även inte helt
oväntat "A  Walk To Remember". På tal om ingenting liksom.
Haha.

Jag har inte heller hunnit eller orkat måla naglarna än, så
det får vänta tills imorgonbitti när lillkillen har ätit och fått
ny blöja :) Menmen det gör mig ingenting för jag lär vara
uppe relativt tidigt ändå då det är en del som ska göras under
morgondagen.

Just nu sitter jag här med datorn i knäet och min fina lilla
ligger här på en stor kudde brevid. Han är mätt och belåten
och lär väl sova nu ca fyra timmar innan han ska äta igen
för att sedan sova hela natten. Han är så duktig min lilla :)
Sover längre på nätterna och äter tätare på dagtid. I alla
fall, på tvn går just nu "På smällen" som även den är en
höjdare.

Nej, nu ska jag kolla klart på filmen innan den slutar för sedan
ska vi titta lite på solsidan och hoppas på att lillen vaknar en
stund efter det så att man sedan kan sova lite :)

Hör av mig imorgon eller inatt, beror lite på hur jag sover
och hur pass gnällig lillen är, han är nämligen väldigt snorig
och har hosta så ska prata med Anna-Lena på BVC imorgon
så att det inte är något allvarligt men det tror jag inte.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0