- röda chinos.

Sitter hemma hos mamma efter en fullspäckad dag,
eller kanske inte riktigt men det kunde ju har varit så!
Haha.

Klockan ringde 07.00 och då var det bara att hoppa in i
duschen och börja fixa sig. Klockan var runt 08.15 när lillen
fick mat i magen och strax därefter så drog vi oss mot Ica
nära där vi skulle möta upp Virre och Arwid för att sedan bege
oss mot babysången :) Det var riktigt trevligt och det var så
många söta små där :) hihi.

Efter det så drog jag ner på möte och sedan var det tänkt att
jag skulle träffa Alexandra men fick inte riktigt tag i henne så
jag drog ner på stan en snabbis innan jag begav mig hemåt.
Lillen fick ett par röda chinos och två t-shirts! Så gulligt!

Nej nu ska vi äta hos mamma och sedan ska vi hem och storstäda
i lägenheten och hoppas på att vi tar oss upp och storhandlar senare :)
hihi.

PUSS

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0