- stolt ägare av boyfriend.

Det blev inge BVC idag då Anna-Lena var sjuk.
Egentligen är det ju tider på måndagar och torsdagar när man kan gå
och mäta och väga men eftersom att Anna-Lena även har Noah så la
hon till Viggo på samma tid. Men vi ska dit imorgon istället då och kolla
så att lillen gör några framsteg :)

Imorse så sprang jag ner på stan och hämtade mina kära byxor på H&M!
Så nu är jag stolt ägare av ett par hängseljeans i boyfriendmodell! Älska!

Men besök på skolan blev det i alla fall och det var rysligt trevligt!
Fick äntligen träffa bästaste Freddie som jag inte träffat på år och dar!
Lillkillen blev inte helt oväntat det som alla fokuserade sig på och alla som
var där ville titta och känna :) Som tur är så är min lilla en väldigt snäll bebis
och sov hela tiden förutom när han skulle äta :)
Det var ju bara meningen att vi skulle ner och hälsa på snabbt när alla jobbade
med sina projekarbeten men vi blev kvar ytterligare och hängde med klassen
på religionen ;) Var även kul att träffa lärarna och speciellt lilla Lars-Åke :)

När vi återigen kom hem till Jim så blev det till att sitta i soffan ett tag innan
vi käkade lite mat :) Efter det så blev vi sittandes en stund till och sedan sprang
jag iväg till ica och handlade lite innan jag drog hem till mamma en snabbis.

Nu är lillen lite ledsen och har förmodligen ont i lilla magen :( 
Skriver senare eller snart.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0