- studentmamma!

Godmorgon!

Lillskrutten sover och Noah river runt som alltid ;)
Natten har funkat superbra och lillskrutten har sovit på min arm hela
natten! Skapligt mysigt. Vaknade för en stund sedan då mamma skulle
och lämna Max på skolan och lillen skulle äta. Vi har tvättstugan idag
igen, måste ju få allt rent och kanske även lite till utöver det ;) hahah.

Imorgon är det möte på skolan som gäller. Ska träffa min mentor, rektor
och syon för att vi ska planera sista delen av mina arbeten. Känns så jävla
bra att veta att man nyss blivit mamma och ändå klarar av att ta studenten!

På tal om allt och ingenting så ska jag iväg på lite ärenden när tvätten är klar
och sedan så måste jag skriva en liten lista på saker som måste köpas. Ska
nämligen till norrköping på fredag :) Och ska förövrigt köpa en egen bilstol till
skrutten! Han har ju haft Noahs reservstol som han hade när han var liten.
Tänkte hitta lite kläder till både mig och lillen, lite saker hem och har även fått
en beställning om jacka och skor till Noisen :) Får se om även han ska följa med :)

Nej nu ska jag göra någon nytta!
Hör av mig senare :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0