- tripp till vingåker.

Har varit extremt dåligt med uppdatering och ännu värre med bilder,
men under hela dagen igår så fungerade inte mammas dator.

Igår så var jag och Viggo nere med hans pappa på soc där vi fyllde i faderskaps
papper och sådär. Sen efter det så drog jag och min lilla hem och packade och
rensade lite i rummet. Efter det så kom bästaste Kenny och hämtade upp mig och
lillskrutten och sedan åkte vi till vingåker för att hälsa på mormor :) Vi blev kvar några
timmar och när vi sedan skulle åka hem så svängde vi förbi hos moster och Fanny :)
Riktigt trevligt om jag får säga det själv!

Nu måste jag ta Noah som röjer! hahaha.
Skriver snart igen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0