- vårfräsch.

En nyfrisserad Evelina har myskväll med bästaste Ida och min lilla prins!
Hon har precis klippt mitt äckliga hår så nu känns det underbart!
Vi kollar lite tv, har allmänt trevligt och bara älskar att umgås! Haha.
Får passa på med tjejsnack innan Kim kommer hem från "jobbet".
För när han är hemma efter ett så blir det maaaaat, kycklingrulle ♥ evelina.

Imorgon blir det tvätt och städ, och sedan på söndag blir det middag här hemma
med dom bästaste! Det blir köttfärssås och spaghetti! ÄLSKA KIMS MAT!

Har kommit på mig själv ett antal gånger under tiden jag har skrivit detta inlägg
med att jag sitter och drar igenom fingrarna genom håret! Det har jag knappt kunna
göra förut då det har varit så slitet och äckligt. Älskar't!

Nej nu ska jag sätta mig och prata med bästaste Ida och dricka lite Loka med smak
av melon! Yummi!

PUSS och godnatt!
Bilder kommer imorgon.


- Jag är lyckligt lottad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0