- en månad senare.

Lillkillen har nyss ätit,
så sitter nu här själv och väntar på att maten ska bli
färdig! Det är ju lite ovanligt att han inte ska äta samtidigt
som mig, det brukar ju vara så att jag får äta kall mat för
att han av någon konstig anledning absolut vill äta när jag
ska göra det. Haha.

Efter maten så blir det väl till att sitta och ta det lite lugnt innan
lillen ska äta igen :) Sedan så ska jag försöka att planera lite
inför morgondagen så att man har en aning om vad som
ska göras när osv. Så det inte bara blir pang på, det funkar ju
inte så bra med lillen då han måste ha sina tider. Dock ska det
ju inte göras sådär extremt mycket imorgon men ska hinna ner
på stan, hem till mamma en snabbis, ner till skolan och gå där
ifrån senast 13.15 så att jag hinner möta upp mamma och Noah
innan vi ska till BVC där vi har tid 14.00. Mamma och Noah ska
vara på 1,5 års kontroll (tror det är det) klockan 14.00 och förra
veckan så pratade Anna-Lena med mig och undrade om vi kunde
komma samtidigt dit med Viggo, och självklart så kan vi det :)
Då kan man ta sällskap med mamma och Noah istället för att gå
dit dagen efter :) Smidigt som sjutton om ni frågar mig :D

På tal om ingenting och inte för att någon bryr sig men jag ska
faktiskt ta och måla mina naglar sen tror jag. Jag köpte ju nya
nagellack på H&M för ett tag sen och jag har bara testat ett av
fyra lack, så vore ju lite spännande att testa något av dom andra
eller varför inte spöka till det rejält och göra något med två färger
eller fler? Hm, jaja det märker jag väl sen och dessutom så måste
man väl kanske våga äventyra lite för att få lite mer spänning i
vardagen ;) HAHAHAHAH. Jösses vad skumt det där lät, jag hörde
det själv i mitt huvud samtidigt som jag skrev det :P

Här får ni två väldigt ocharmiga bild på hur min mage ser ut nu,
eller ja inte just idag men för någon dag sedan.


Tråkigt nog så börjar den sakta att återgå till sin storlek
och form som den hade innan magen började växa extremt.
Det är ärligt talat hemskt tråkigt, jag gillade hur den putade
och var sladdrig precis efter att han kom ut. Låter sjukt men
jag har alltid velat ha lite småtjock mage så det passade helt
utmärkt då! Menmen, vi kan ju hoppas på att graviditeten
har hjälpt mig lite så att jag får lättare att gå upp i vikt, vill
verkligen verkligen inte se ut som jag gjorde innan jag väntade
lillskrutt.

Psst, ska försöka att få min vilja igenom och hoppas då på
att få se underbara "A Walk To Remember" :D thihi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0