- hyra stuga och umgås.

Vissa saker lär man sig aldrig av, eller hur?
Jag har gjort samma sak en gång förut men lärde
mig uppenbarligen ingenting av det? Haha, det är
så skrattretande när man ser att det upprepas igen.
Är inget hemskt och inget som jag inte förväntat mig
men det är ändå rätt komiskt :P

Träffade Victoria en stund förut och som vanligt var det
trevligare än trevligast :) Känner verkligen nu att vi måste
börja planera inför sommaren. Det finns så mycket vi ska
göra och dessutom måste vi ragga upp någon med bil så
vi kan ta oss ner till Ullared där vi tänkte hyra stuga över
en helg eller några dagar mitt i veckan. Vore så mysigt att
bara umgås några stycken, grilla, spela trevliga spel och sedan
shoppa gärnet! hihih :D

Får väl se vad kvällen har att erbjuda, antar att jag och lilleman
alldeles strax ska röra oss hemåt och sedan blir det väl tvn och
forsätta att rensa lite kläder, kan ju inte samla på sig all skit som
tar upp hela min klädkammare :P Höhö.

Och på tal om inget så är jag lite förvirrad. Vet att vissa saker känns
lite fel men samtidigt så rätt, hur gör man då? Hur vet man när eller
om man ska sluta eller inte? Haha, alltid jag och mina funderingar.
Är väl mysigare att bara vara kanske :)

Nej nu ska mamma Evelina beställa hem lite kläder tror jag :O
Haha :D underbart! Bilder kommer snart.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0