- pysmys.

Gårdagen bjöd på en massa spännande och inatt har jag sovit som
en stock konstigt nog. Men ska inte klaga, har ju varit skönt. Och eftersom
att lilleman sover så pass länge så kan man ju faktiskt slappna av också.
Morgonen bjöd på en tur till sjukhuset och efter det så drog jag och lillvigge
hem till bästaste Eva för att dricka lite kaffe och bara ha allmänt trevligt!
Kim var också där då han började jobba 12 så det var ju härligt.

Efter det så drog jag och lillen och mötte upp Victoria och därefter så rörde vi
oss mot lillens pappa. Victoria drog upp till Alex och jag och lillskrutt mötte upp
hans pappa och pratade lite och han var snäll och lämnade viggos babysitter.
Efter det så drogs det runt och justja jag hämtade min kära Atlas! Så idag har
jag varit hundvakt hela dagen då Alex jobbar. Victoria följde med oss hem då hennes
buss gick efter sju och vi käkade potatisgratäng och kyckling (hör och häpna så lyckades
jag faktiskt laga mat!?!?!?!?!?) haha.

Imorgon är det fredag, vilket innebär att det ska köpas biljett till mösspåtagningsfesten,
käka frukost med lillens pappa på stan och sedan kolla lite kläder, dejta victoria och
bara ha allmänt myspysigt!

På lördag bär det av mot vingåker och sedan så kommer bästaste Victoria och ska sova
över. Så myyyyyyyyyyyyys!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0