- söndagsmiddag.

Var ju förbi hos bästaste imorse och lämnade min hund, och någon var ju lite trött ;)
Hahah. Var ju lite tråkigt att lämna min vovve då han är så mysig och Viggo och han
har busat hela morgonen och Viggo har skrattat massor åt honom :)

Efter att jag varit där så drog jag hem till pappa en snabbis innan jag mötte upp Vickis
och vi drog hem till Kims mamma där det blev nybakade bullar och kaffe i solen :D
Sedan så drog vi hem och hämtade lillens flaska och sedan så drog vi vidare mot Ida
och Kim, för det är ju söndag idag och på söndagar så käkar vi alltid middag ihop :)

Får väl se vad som hittas på senare ikväll, vet inte riktigt än men det märks väl :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0