- befolkningen i sverige.

Onsdag - Vilket innebär att det är GREY'S ikväll!
Så då vet ju sveriges befolkning vad jag har för mig haha.
-
Gårdagen var mycket trevlig, som vanligt. Och man ville inte att den
faktiskt skulle ta slut, ville absolut inte!
Har inte fått speciellt mycket sömn inatt, men ärligt talat så gör det mig
ingenting alls! Jag är så glad ändå!
-
Vill också gratulera Juha och Christine till deras fina lilla pojk som föddes inatt!
Stort grattis, han är riktigt fin!
-
Nej, om man skulle ta och göra någon nytta och sedan kanske dra hem till fröken
Alexandra på en fika eller något. Sedan blir det städning och myspys ikväll :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Christine

Tack för Grattis till lillprinsen =)

2011-11-19 @ 17:11:28
URL: http://tokmorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0