- Dag 5.

Dag 5

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Just precis nu skulle jag vilja ha en enorm godispåse men massvis av godis!
Det är väl det jag är extremt sugen på, men skulle man tänka överlag så är
det nog ett hus ute på landet med massor härliga djur och en stor gräsmatta som
lillkillen kan leka på :)

Värme är också något som väldigt gärna är välkommet, och en resa till norrland
skulle inte sitta helt fel heller. Saknar alla där uppe och vill hemskt gärna hälsa på
morfar, var väldigt längesedan sist.




Skulle faktiskt mer än gärna ha tillbaka min tjockismage också! Saknar
precis allt med det! Men....jag vill gärna ha kvar Vigglutt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0