- Dag 6.

Dag 6 

Typ av killar jag faller för.

Detta var väl ändå en väldigt svår sak att svara på.
Det har alltid varit så att jag fallit för helt fel killar, sånna som egentligen
inte alls är min typ. Sånna som är svartsjuka, elaka, dom som sårar, ljuger
om precis allting och bara är allmänt störda i huvudet! Det har alltid blivit så.

Egentligen borde jag falla för dom som är väldigt jordnära, som älskar djur,
barn och naturen. Dom som är lite mer som mig själv, som hemskt gärna bor ute
på landet och älskar att göra saker. Någon som litar på mig och inte är alltför svartsjuk
(så att det blir jobbigt och så att dom börjar kontrollera en), någon som accepterar
att jag har killkompisar och som själv har vänner av motsatta könet. Nu är det ju så
att jag faktiskt för första gången i mitt liv hittat den här killen, och fallit för honom!
Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0