- lite att göra.

Sen jag skrev sist har jag och mamma hunnit tagit en promenad med
småpojkarna, jag har hunnit ner på stan och pratat med madde, fixat klipptid
till hjärtat, tagit en kaffe med hjärtat och vigglutt på C&L och även hamnat framför
datorn igen. Väntar just nu på att maten ska bli färdig och sedan ska man hemåt
och kolla film med pojkarna. Skulle väl bli "grease" idag tror jag, då hjärtat så snällt
hade valt "Dirty Dancing" igårkväll :D hihih. Får inte heller glömma att det är "Unforgettable"
(stavning???) ikväll på tvn. Nej....kolla till maten, fixa välling till Noah och försöka få tag i hjärtat
kanske, telefonen är helt i sin egen värld och vill inte alls som jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0