- projekt?

Goddag!
Idag är det tisdag, huh känns som om det var tisdag alldeles nyss ju!

Gårdagen var väldigt trevlig och mysig. Lillkillen somnade rätt skapligt och
sov hela natten :)
Vaknade imorse och skulle fixa välling då jag kom på att dom skulle stänga av
vårat vatten mellan 08-16 idag! Tur att jag hade hela kylen full med vatten! Fyllde
varenda kanna och tillbringare som jag hittade igår. Tycker det är lite dumt gjort av
dom som håller på med avstängningen i huset, för IGÅR em sattes lapparna upp om att
det IDAG på morgonen skulle stängas av!

Aja, jag och lillklutten har ett projekt på gång, får se hur det går och om vi måste förbi
E-tuna på fredag på ett litet uppdrag, hihi! Vi får hoppas på det bästa!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0