- jag = viggo.

Då var det fredag, jösses vad veckorna går fort! Vad gör man med all tid egentligen?
Har i alla fall spenderat förmiddagen med min kära mor, far och lillebror (och såklart
Viggo, men jag räknar honom automatiskt när jag säger JAG). Är just nu uppe hos pappa,
ska passa Noah om en stund och efter det ska jag hem och myspysa! :D

Gårdagen var minst sagt underbar! Och igår var det som om timmarna bara svävade förbi!
Kanske är så när man är glad och bara vill att tiden ska gå sakta!? Det brukar ju vara så att
när man vill att tiden ska gå fort så går den i snigelfart och när man vill att det aldrig ska ta
slut så går tiden ruskigt fort!

Nej, hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0