- redan onsdag.

Vi är redan inne på onsdag, vart tar all tid vägen?
Idag är det födelsedag för 2st i familjen, men eftersom att Marcus skulle göra
något idag så skulle dom tydligen firas på fredag? Hängde inte riktigt med men
det är säkert bra. Ikväll är det Grey's och Body of proof så det blir väl till att titta
på det antar jag. Ska även (förhoppningsvis) spendera lite tid med hjärtat också.

Lillskrutten har vaknat nu några nätter i rad och härjat något förskräckligt. Det är
tänder på G, han har börjat upptäcka så mycket och sedan så blir han ju så förskräckligt
varm i pyjamasen (och sover han utan blir han väldigt kall). Förhoppningsvis så går det över
snart, annars ska jag väl inte klaga ändå då jag har fått sovit hela nätter sedan han var
2,5 månader. Men det är ju lite ovant, så klart man reagerar lite.

Funderar lite på vad som ska hittas på i helgen då ingenting blev som jag först planerat.
Vet i alla fall att jag nu i veckan ska hem till Linda och köpa lite barnkläder, fira lillebror
kolla på ny vagn till skruttibangbang och sedan så är det ju faktiskt 1a advent på söndag!
Så måste väl spöka ut lägenheten antar jag. Hoppas i alla fall på lite kvalitetstid med mina pojkar :)
Kanske en tripp till Norrköping med lite tur? :) Måste i alla fall införskaffa lite julklappar och dyl.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0