- våga sig på något nytt.

Började morgonen med att ligga och prata med vigglutt som låg i sin säng
och jag i min. Haha han är så gullig när han svarar! Man kan inte låta bli att le!

Är just nu uppe hos mamma och pappa och lånar datorn lite och myspyser med Noah
som tjatar om att han slog i läppen igår så det började blöda! Alltid han och tjata så fort
han gör sig illa :P Han tjatar fortfarande om att han slog i handen på dagis och det var
flera månader sedan! Haha, gullunge det där!

Imorgon måste lite papper lämnas in, räkningar måste betalas, vagn och barnkläder ska
köpas, och sedan så måste det ju även fyllas på lite hemma. Bara att hålla igång så lyckas
jag nog rätt bra med allt hah :)

Har lite idéer för helgen också, så får väl se vad som händer och sker.
Några av förslagen är ju Bio, en tripp till norrköping, äta ute osvosv. Får väl se vad man
känner för, hoppas bara på att det inte blir ännu en "bara sitta hemma helg" för jag vill minsann
ha något att göra. Tror minsann att min lilla prins är i behov av att aktiveras lite mer också :)
Är ju inte så kul att alltid göra samma saker, ibland måste man ju våga sig på lite nytt också.

Nej dags att umgås lite med mamma :)
Hör eventuellt av mig senare!
PUSSHEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0