- fullt sjå!

Har varit sådär extremt dålig på att blogga igen, jag vet.
Men har verkligen varken haft tid eller lust om jag ska vara ärlig.

Idag kände jag att det kanske är dags att uppdatera litegrann i alla fall.
Sitter här i soffan med lilleman och Noah brevid. Noah gör en massa roliga
ljud och Viggo skrattar så att han nästan gråter! Det är så härligt att höra och
man kan ju verkligen inte låta bli att skratta själv heller! :)

Idag har jag faktiskt (hör och häpna) köpt första julklapparna!
Självklart så är dom ju till min lilla prins :) Känner att det är hög tid att börja
införskaffa julklapparna nu då det är mycket som ska köpas i år! Likaså gran
och allt annat pynt. Måste ju få i ordning allt i lägenheten innan första andvent.
Får hem nya sängen på fredag, ska köpa en badstol till Viggo imorgon osvosv.
Känns som att det kommer bli lite stressigt men det är det värt!

Slå in julklappar, pynta, pyssla, möblera, laga mat, baka pepparkakor och pepparkakshus
- det är underbart även om jag hatar julen egentligen.

På torsdag ska lillens paket med overallen och mössorna hämtas ut också :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0