- 2 prinsessor på samma dag.

Goddagens!
Ligger här i soffan med en liten glad kille brevid :)
Kan inte sluta förundras över hur glad och lugn han alltid är!
Vi vaknade till liv runt 11.34 och har tagit det lugnt sedan dess.
Har även skrivit en liten lista över "ska ha-saker" och lite julklappar
(vet att det är tidigt, men måste börja snart då det är massor som ska
fixas) och även alla födelsedagspresenter som ska införskaffas!
-
Får se vad som ska göras idag, är väl eventuellt tänkt att jag ska hjälpa
min kära kusin att rensa i sin garderob och få lite styrsel så hon slipper
tokleta efter allting ;) Det har nämligen varit så under alla år att när det
ska städas, rensas eller fixas ordning hos henne så har jag alltid fått den
fina uppgiften att fixa det :) haha, känner mig faktiskt ganska hedrad för
då måste det väl nästan innebära att hon tycker jag gör ett bra jobb ;)
-
Idag har vi två små prinsessor som fyller år, vilket vi inte får glömma!
Först har vi Leah som blir hela 3 år och sedan har vi lilla Melissa som fyller 1!
Lite coolt att båda mina små änglar fyller på samma dag :) haha.
Såå stort grattis på födelsedagen och hoppas att era dagar blir superduper!
-
Hör av mig senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0