- det räcker för mig.

Man upphör aldrig att förvånas över människorna i denna stad.
Det går bra att snacka och hålla med utan att man vet ett skit
om vad som egentligen har hänt! Jaja, jag tänker inte lägga någon
mer energi på det. Jag och mina nära vet precis vad som hänt och
inte och det räcker för mig!

Kom hem igårkväll och var så trött att jag trodde jag skulle dö!
Lillkillen somnade direkt och jag kunde dessvärre inte göra samma
sak då jag hade massor att göra! Somnade så fort jag la mig i sängen
och vaknade vid ca 07.30 imorse av att någon liten skrutt låg och pratade
i sängen :)

Just nu är vi hemma hos pappa och umgås lite med mamma och Noah :)
Ska strax ner på stan för att fixa lite grejer och sedan möta upp hjärtat
för att se vad sjutton vi ska göra idag. Vet i alla fall att det ska städas hemma
och att en mängd saker ska skrivas upp på inköpslistan! Hoppas även på
att allt går som planerat så hjärtat ska köpa nya fina bilen :)

Hör eventuellt av mig senare beroende på om jag har tid :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0