- skor och kläder till förbannelse.

Halvligger över hjärtat i soffan hemma hos min underbara kusin.
Lillvigge ligger i sängen och pratar lite med sig själv såhär på kvällskvisten.
Känner jag honom rätt så sover han inom 15 minuter.
Under dagen idag så har vi hälsar på mormor, varit i strängnäs och lämnat lite
saker till hjärtats arbetsgivare och även hunnit ut på långpromenad med Roger
och Alfons medans min kusin hade fullt upp med att jobba :)
Jag har kommit underfund med något som verkligen behövs hemma hos mig
är en mängd skoskåp och garderober så att alla mina viggos kläder och skor får
plats och inte ligger överallt och ingenstans. Haha, jösses det blir verkligen ingen
ordning när man har sådär mycket som vi :P Ska ta och rensa igenom ordentligt
och sedan skriva en vettig lista på sådant som behövs köpas. Så som vinterkläder,
skor osv.. Det passar ju ganska toppen då att vi ska till Ullared i början på oktober :)
Hoppas även på att komma iväg till ikea så att man kan köpa på sig lite saker hem
också :)
Får väl se vad som händer imorgon, kanske blir en tripp till örebro för att hälsa på
Saams pappa :)
Hihi, nej nu har jag annat för mig!
Hörs senare eller imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0