- Vad har du närmast dig just nu som är...

Vad har du närmast dej just nu som är svart? Saams soffa och allt annat runtomkring :P
Vad har du närmast dej just nu som är grått ? Mina finfina strumpor! (Dock är dom randiga).
Vad har du närmast dej just nu som är vitt ? Tapeterna.
Vad har du närmast dej just nu som är blått ? Mina hängselbyxor!
Vad har du närmast dej just nu som är turkos ? Mina trosor hihi.
Vad har du närmast dej just nu som är lila ? Viggos våtservetter, eller aah förpackningen.
Vad har du närmast dej just nu som är grönt ? Viggos filt!
Vad har du närmast dej just nu som är rosa ? Min bh.
Vad har du närmast dej just nu som är rött ? Kudden bakom stoffes huvud (A)
Vad har du närmast dej just nu som är orange ? Det närmsta vi kommer är nog Viggos hår :P
Vad har du närmast dej just nu som är gult ? Kudden i sängen.
Vad har du närmast dej just nu som är guld ? Finns inget så måste nog säga Saams hjärta!
Vad har du närmast dej just nu som är silver ? Mitt "V" halsband.


Lånad av Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0