- fullspäckat.

Då var det lördag...
I onsdags så blev jag, viggelutten och hjärtat utbjudna på middag av svärföräldrarna då
dom skulle åka till thailand på fredagen. Och det var riktigt trevligt om jag får säga det själv!
I torsdags så åkte jag och lilla familjen till hjärtats farmor där det bjöds på mat :)
Sen igår så blev det först en snabbkaffe hos hjärtats kusin på sunds gård och sedan
så begav vi oss mot norrköping där det införskaffades lite nödvändigheter på rusta,
barnens hus och toys'r us (stavning?). Sen på kvällen skulle hjärtat ha grabbkväll
med grabbarna så jag och lilleman bjöd över hans gudmor Victoria och sen så kollade vi
på film och myyyyyyyste!
-
Idag är det liet oklart vad gällande saker vi ska göra, men ska iväg till hjärtats morfar
är det tänkt om jag förstått allt rätt. Sen så ska vi väl ta det lugnt?  Måste ner i källaren
och fixa i ordning så att man hittar det man ska ha där och sen ska jag planera lillemans
1års kalas lite bättre.
-
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0