- Svar.

Saam om - Were we are.:
Lilla hjärtat. Man behöver inte köpa mycket till sina nära o kära, men jag vet hur du tänker. Jag är precis likadan. Men det är ju faktiskt tanken som räknas! :)

Åh, vad gullig du är! :D jag saknar dig med massa mest!
Din lilla nöt! (Y) hihu!

Du kommer snart!

Plus, vadå pinsamt att lyssna på Westlife? Det är väl för sjutton inte pinsamt! :d Lägg av! :D
hihiihihihihihih.

ÄLskar dig lilla Inaaapinaaa! <33333



Svar: Vi är precis likadana vad gällande att ge bort saker!
Och  man känner sig faktiskt otillräcklig om alla inte får massor.
Man handlar och handlar för att folk ska förstå :)
Men du har rätt, det är tanken som räknas!
Men det är inte alltid alla som förstår det.

Jag kommer snart, det gör jag verkligen :D
Och det ska bli så skönt att komma hem igen!
Jag saknar ihjäl mig bara jag kommit hem.

Hihihih, det är pinsamt men jag tänker inte sluta :D
IHIHIHII:

Älskar dig Saaaaampaaaaam! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0